Kindle Forum banner
201 - 220 of 440 Posts
Ik was erg onder de indruk van Alexa's proefleesservice. Ze slaagde erin veel kleine fouten en typefouten in mijn manuscript te vinden en deed dat heel snel. Ook redelijk geprijsd, dus je krijgt veel voor je geld. Zou haar zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een snelle, eerlijke en professionele proeflezer.

Discussion starter · #217 ·
rookiewriter said:
Ik was erg onder de indruk van Alexa's proefleesservice. Ze slaagde erin veel kleine fouten en typefouten in mijn manuscript te vinden en deed dat heel snel. Ook redelijk geprijsd, dus je krijgt veel voor je geld. Zou haar zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een snelle, eerlijke en professionele proeflezer.
Bedankt! ;)

Ik heb nog een plekje vrij in september!

Alexa heeft mijn manuscript uitstekend gecorrigeerd. Hoewel het intensief was beoordeeld door een redacteur en mijzelf (twee keer), had ik nog steeds verschillende interpunctiefouten, zo veel dat ik haar eeuwig dankbaar zal zijn dat ze ze heeft gevonden en erop heeft gewezen. Alexa is ook punctueel en redelijk. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst met haar aan andere projecten te werken.

Bedankt, Alexa!

Leslie H.

201 - 220 of 440 Posts