Kindle Forum banner
21 - 40 of 440 Posts
alexabooks said:
Hoi Steven!
Ik zou een uitzondering kunnen maken, gezien hoe geweldig je eerste boek eruitziet, maar alleen tegen de normale prijs. Het zou $200 zijn, zelfs met de 'nieuwe auteur'-korting. Grote boeken zoals deze kosten veel tijd, dus ik zal 3 of 4 auteurs moeten verplaatsen om er tijd voor te vinden :)
Maar als je nog steeds geïnteresseerd bent, dien het dan in via mijn website zodra je klaar bent.

Alexa
Uitstekend. Ik neem snel contact met je op via je site. Ben nog bezig met het samenstellen van een werkversie. Waarschijnlijk nog een week of twee.

Discussion starter · #23 ·
Steven Kelliher said:
Uitstekend. Ik neem snel contact met u op via uw site. Ben nog bezig met een werkversie. Duurt waarschijnlijk nog een week of twee.
Ik zit de komende twee weken volgeboekt, maar ik zal uw boek in gedachten houden! :)

Discussion starter · #24 ·
Steven Kelliher said:
Uitstekend. Ik neem snel contact met u op via uw site. Ben nog bezig met een werkversie. Duurt waarschijnlijk nog een week of twee.
Eigenlijk zou ik dit in tweeën splitsen, zodat u de tweede helft kunt betalen nadat u hebt gezien wat ik in de eerste 100K heb gevonden. Het is tenslotte een groot project :)

Ik heb onlangs Alexa als tweede redacteur toegevoegd om al mijn 12 boeken na te lopen. Niet alleen haar tarieven zijn geweldig, haar werk is uitzonderlijk, maar ze heeft ook mijn belachelijk krappe deadlines (en mij ook) verdragen.

Discussion starter · #26 ·
Voor iedereen die op de speciale aanbieding heeft gewacht, hier is hij dan! Dien vandaag nog uw boek in voor proeflezen en betaal slechts $50, ongeacht de grootte.

Bekijk deze post voor meer details en ga naar mijn website om uw boek in te dienen.

Let op: de speciale aanbieding geldt voor wanneer ik wat vrije tijd heb tussen reguliere bestellingen door, dus ik kan u alleen een geschatte tijdsspanne geven (ongeveer 7 dagen). U zult mij het boek en de betaling toch meteen moeten toesturen, zodat ik het kan beginnen lezen zodra ik de kans krijg. Al de rest blijft hetzelfde, en ik zal mijn best doen om u te helpen elke fout in uw manuscript te vinden.

Succes! ;)

Discussion starter · #27 ·
alexabooks said:
Aan iedereen die op de speciale aanbieding heeft gewacht, hier is hij dan! Dien vandaag nog uw boek in voor proeflezen en betaal slechts $50, ongeacht hoe groot het is.

Bekijk deze post voor meer details en ga naar mijn website om uw boek in te dienen.

Let op: de speciale aanbieding is voor wanneer ik wat vrije tijd heb tussen reguliere bestellingen door, dus ik kan u slechts een geschatte tijdsspanne geven (ongeveer 7 dagen). U zult mij het boek en de betaling toch meteen moeten sturen, zodat ik het kan beginnen lezen zodra ik de kans heb. Al het andere blijft hetzelfde en ik zal mijn best doen om u te helpen elke fout in uw manuscript te vinden.

Succes! ;)
Het is tot nu toe een drukke maand geweest, maar ik heb net genoeg tijd voor een andere speciale aanbieding! Lees de regels voordat u zich aanmeldt ;)

Alexa was een van de twee proeflezers voor mijn recente boek, en ik was blij met haar werk. Het is nog steeds ongelooflijk dat na een lange bewerking en meerdere passes er nog steeds dingen gemist worden, maar Alexa vond ze. Ze was snel en gemakkelijk om mee te werken, en ik kijk ernaar uit om haar diensten weer te gebruiken voor het volgende boek!

Hallo,

Ben je nog beschikbaar om te proeflezen? Ik ben op zoek naar iemand om mijn verhaal van 87.000 woorden ZO SNEL MOGELIJK te proeflezen!  Het is al bewerkt, ik heb alleen die laatste controle nodig.

Bedankt
Sophie

Discussion starter · #32 ·
sophia ann said:
Hoi,
Ben je nog beschikbaar om te proeflezen? Ik ben op zoek naar iemand om mijn verhaal van 87.000 woorden ZO SNEL MOGELIJK te proeflezen!  Het is al bewerkt, ik heb alleen die laatste controle nodig.
Bedankt
Sophie
Als het dringend is, kan ik je boek proeflezen na het boek dat ik nu lees. Het duurt 3-4 dagen. Ik heb je voorbeeld bekeken en het ziet er schoon genoeg uit. Stuur je boek in via de website, en ik neem meteen contact met je op! :)

Ik heb een vraag. Hoe zou u het vinden om opmerkingen te plaatsen tijdens het proeflezen? Dingen niet veranderen zoals een redacteur zou doen, maar dingen aanwijzen waarvan u denkt dat ze wat werk nodig hebben?

Discussion starter · #36 ·
Evenstar said:
Ik heb een vraag. Hoe zou je het vinden om opmerkingen achter te laten tijdens het proeflezen? Dingen niet veranderen zoals een redacteur zou doen, maar dingen aanwijzen waarvan je denkt dat ze wat werk nodig hebben?
Bedoel je als een bètalezer? Proeflezen inbegrepen, of alleen kritiek? Als ik proeflees, wijs ik altijd op plotinconsistenties of iets raars.

alexabooks said:
Bedoel je zoiets als een bèta-lezer? Proeflezen inbegrepen, of alleen kritiek? Als ik proeflees, wijs ik altijd op plot-inconsistenties of iets raars.
Gewoon een proeflezer die ook aantekeningen achterlaat. Ik veronderstel dat dat een beetje lijkt op een bèta-lezer die proefleest.
Ik probeer gewoon helaas iemand te vinden die kan doen wat mijn vorige deed. Hij liet vroeger humoristische opmerkingen achter over mijn plotgaten en wanneer iemand dingen out of character deed. Dat soort dingen.

Discussion starter · #38 ·
Evenstar said:
Slechts een proeflezer die ook aantekeningen achterlaat. Ik veronderstel dat dat een beetje lijkt op een bètalezer die proefleest.
Ik probeer helaas gewoon iemand te vinden die kan doen wat mijn vorige deed. Hij liet vroeger humoristische opmerkingen achter over mijn plotgaten en wanneer iemand dingen buiten karakter deed. Dat soort dingen.
Oh, zeker! Als het om boeken gaat, ben ik behoorlijk kritisch, dus als er iets zelfs maar een beetje vreemd of dwaas is, kan ik het niet negeren. Ik houd deze dingen meestal voor mezelf :D
Trouwens, je monsterpost over zoekwoorden heeft mijn leven veranderd :-* ;D (en dat van nog 3 auteurs).

alexabooks said:
Oh, zeker! Als het om boeken gaat, ben ik behoorlijk kritisch, dus als er iets zelfs maar een beetje vreemd of dwaas is, kan ik het niet negeren. Ik houd deze dingen meestal voor mezelf :D
Trouwens, je monsterpost over zoekwoorden heeft mijn leven veranderd :-* ;D (en dat van nog 3 auteurs).
VERKOCHT! LOL
Ik zal je aanmeldingsformulier invullen als we terugkomen van de herfstvakantie x

Discussion starter · #40 ·
Evenstar said:
VERKOCHT! LOL
Ik zal je aanmeldingsformulier invullen als we terugkomen van de herfstvakantie x
Geweldig! Ik kijk er naar uit ;) Ik denk dat ik een paar jaar geleden een van je gratis aanbiedingen heb gelezen :)

21 - 40 of 440 Posts