Kindle Forum banner
101 - 109 of 110 Posts
Discussion starter · #101 ·
Fijne lente! Ik :) Ik heb nog steeds plaatsen beschikbaar in deze glorieuze tijd van overgang van koude, braakliggende velden naar zonovergoten bloemen die dansen in een warme bries.

Discussion starter · #102 ·
Hallo opnieuw aan de maand wiens buien meibloemen brengen! Ik heb slots beschikbaar van april tot en met juni, mensen.

Discussion starter · #103 ·
Hallo aan de maand waarin bloemen bloeien na al die aprilbuien! Als je er constant mee worstelt om je project op gang te krijgen, zoals een trein die op een steile helling stilvalt, kan ik je helpen om het over die heuvel te krijgen.

Discussion starter · #104 ·
Fijne zomer, scribenten! Hulp nodig als de hitte van een writer's block ervoor zorgt dat je ideeën kromtrekken als stalen rails onder een brandende zon? Ik kan je helpen.

Discussion starter · #105 · (Edited)
Oh man... Juni is zeker stormachtig geweest, schrijvers! Gisteravond laat werd er een tornadowaarschuwing afgegeven voor mijn woonplaats, en al snel begonnen de sirenes te loeien als trompetters op een stadsmuur die de komst van plunderende hordes aankondigden. Gelukkig is mijn schuilkelder slechts een paar stappen verwijderd van mijn werkplek, dus pakte ik mijn USB-schijf waarop een actueel bewerkingsproject stond en nam die mee. Uw intellectuele eigendom is dus niet alleen veilig voor plagiaat, maar ook voor de toorn van de natuur, mijn vrienden. Geen leugen, geen grap.

Discussion starter · #106 ·
De nazomer staat misschien voor de deur, maar de Held Editing Express rijdt zomer, herfst, winter en lente! :) En als je een redacteur nodig hebt om zo snel mogelijk aan je manuscript te werken, heb ik nog steeds plaatsen vrij.

Discussion starter · #107 ·
De zomer maakt misschien plaats voor de herfst, maar de Held Editing Express stopt nog lang niet. Heb je een boek dat een ervaren paar ogen nodig heeft om het na te kijken? Stap aan boord, scribent! :)

Discussion starter · #108 ·
Wanneer ik aan het bewerken ben, gebruik ik op geen enkele manier kunstmatige intelligentie. Toegegeven, ik heb software tot mijn beschikking, maar ik – in nauwe samenwerking met mijn klanten – maak de keuzes over hoe de prozatekst klinkt en stroomt. AI is geen vervanging voor menselijke intuïtie en inzicht.

Discussion starter · #109 ·
De herfst is officieel begonnen, maar zelfs als de dagen korter worden, rijdt de Held Editing-trein door. Nieuwe klanten welkom! :)

101 - 109 of 110 Posts