Kindle Forum banner

Polgarus Studios?

3.7K views 20 replies 19 participants last post by  Lisa B  
#1 ·
Ik praat met Polgarus over het laten doen van wat opmaak voor mij. Kan iemand mij vertellen wat voor werk ze doen? Ik vind de kosten niet erg ALS ze een mooier resultaat leveren dan ik kan. Zijn ze betrouwbaar? (Ik heb ze genoemd zien worden door verschillende mensen die ze gebruiken) Ziet het er netjes en professioneel uit? Gebruiken ze grafische scènes en hoofdstukverdelers? Enzovoort?

Bedankt.

#3 ·
Ik heb een aantal mensen zien zeggen dat ze ze gebruiken. Ik zal ze proberen. Bedankt. :)

#5 ·
Ik kan instaan voor Jason's vermogen om ingewikkelde non-fictie ebook-projecten met illustraties, tabellen, voetnoten, etc. te doen. Stuur me een PM als je voorbeelden wilt zien.

Ik heb hem niet gebruikt om PDF-bestanden met een hoge resolutie voor printen op te maken. Maar hij zegt dat hij het kan.

Morgan

#6 ·
Ik heb veel tijd besteed aan het zoeken naar uitstekende, kosteneffectieve opmaak. Het eindresultaat - Polgarus Studios. Ze doen geweldig werk, tegen een geweldige prijs, erg aardig, professioneel, doen alles wat je vraagt (inclusief latere verzoeken zoals het verwijderen van ongewenste woorden, typefouten, enz.), en de persoon met wie je uiteindelijk te maken hebt (Jason) - is een geweldige kerel. Ik kijk ernaar uit om ze opnieuw te gebruiken. Kortom, 10 sterren!

#7 ·
Jon Stuen-Parker said:
Ik heb veel tijd besteed aan het zoeken naar uitstekende, kosteneffectieve opmaak. Het eindresultaat - Polgarus Studios. Ze doen geweldig werk, tegen geweldige kosten, erg aardig, professioneel, doen alles wat je vraagt (inclusief latere verzoeken zoals het verwijderen van ongewenste woorden, typefouten, enz.), en de persoon met wie je uiteindelijk te maken hebt (Jason) - is een geweldige kerel. Ik kijk ernaar uit om ze opnieuw te gebruiken. Kortom, 10 sterren!
Idem dito als hierboven. Super leuk om mee te werken.

#8 ·
Ik gebruik Polgarus voor al mijn boeken en ben er erg blij mee. Ze zijn betrouwbaar en professioneel en hebben een groot aantal scènedelers om uit te kiezen. Hun basispakket is zeer redelijk geprijsd en je kunt meer op maat gemaakte opdrachten krijgen voor slechts een kleine extra vergoeding. Een paperback van hen ziet er net zo professioneel uit als alles wat door traditionele uitgevers wordt geproduceerd. Bovendien zijn het aardige mensen en gewoon heel gemakkelijk om mee om te gaan. Ik zou ze ten zeerste aanbevelen.

#12 ·
JRTomlin said:
Ik praat met Polgarus over het laten doen van wat opmaak voor mij. Kan iemand me vertellen wat voor soort werk ze doen? Ik vind de kosten niet erg ALS ze een mooier werk leveren dan ik kan. Zijn ze betrouwbaar? (Ik heb ze genoemd zien worden door verschillende mensen die ze gebruiken) Ziet het er mooi en professioneel uit? Gebruiken ze grafische scène- en hoofdstukverdelers? Enz.?

Bedankt.
Jason en zijn vrouw hebben al mijn paperback lay-outs gedaan. Ik neem niet eens de moeite om naar iemand anders te zoeken, ik stuur ze gewoon een e-mail wanneer ik opmaak nodig heb en laat ze hun ding doen.

#13 ·
Ik ben het gewoon eens met alle anderen. Ze doen het prima, en Jason en Marina zijn gemakkelijk en geweldig om mee samen te werken.

#14 ·
Naast het leveren van geweldig werk zijn ze betrouwbaar. Ze vertellen je wanneer je het eindproduct kunt verwachten, en ze leveren op tijd, elke keer weer.

#16 ·
Ik heb de opmaak bij hen besteld. Marina was erg vriendelijk en heeft een aantal vragen beantwoord, maar verder ben ik tot nu toe nog niet gekomen. :)

#17 ·
Ik weet dat ik laat ben, maar ik wilde er nog even aan toevoegen dat ik ze heb ingehuurd voor een boektekst. Ze waren snel, professioneel en ik denk dat het echt een verschil heeft gemaakt in de downloads ten opzichte van mijn oorspronkelijke tekst. Bovendien is de prijs redelijk goed. Al met al zou ik ze 10/10 opnieuw gebruiken.

#19 ·
We hebben onlangs Polgarus Studios ingehuurd om een boek voor ons op te maken. We hebben geweldige eerste gesprekken per e-mail met hen gehad. We hebben ze betaald en een ebook-versie gekregen om te beoordelen. We wilden een aantal wijzigingen aanbrengen in het ebook-formaat. We hebben nooit meer iets van Polgarus gehoord. Talrijke e-mails bleven onbeantwoord en ze hebben ons geld niet terugbetaald. Het zijn enorme oplichters, gebruik ze niet.

#21 ·
Deze mensen zijn niet te vertrouwen. Op 15 juli 2025 om 8:36 uur ontving ik een eerste reactie van Marina Anderson van Polgarus Studio met betrekking tot mijn opmaakverzoek. Mevrouw Anderson vroeg om het manuscript ter beoordeling en merkte op dat het originele bestand niet goed was overgedragen via hun webformulier. Na het verstrekken van het gevraagde manuscript, ontving ik een offerte van $200 voor boekopmaakdiensten en heb vervolgens de betaling gedaan via PayPal zoals geïnstrueerd. Na de betalingsbevestiging onderhielden we regelmatige correspondentie tot 24 juli 2025, waarin ik aanvullende revisieverzoeken en verduidelijkingen heb ingediend. De oorspronkelijke voltooiingsdatum van 24 juli 2025 werd verlengd tot 27 juli 2025 om de gevraagde wijzigingen te accommoderen. Mevrouw Anderson verstrekte ook de contactgegevens van haar zakenpartner, aangevend dat hij de primaire projectcoördinator zou zijn. Ondanks meerdere opvolgpogingen op 28 juli en 2 augustus 2025, hebben noch mevrouw Anderson noch haar partner gereageerd op mijn communicatie betreffende de projectstatus of levering. Op 31 augustus 2025 is het voltooide manuscript nog steeds niet geleverd en alle correspondentie is onbeantwoord gebleven. Om hun operationele status te verifiëren, heb ik een aparte aanvraag ingediend vanaf een alternatief e-mailadres met betrekking tot een ander project. Mevrouw Anderson reageerde prompt op 3 augustus 2025 en bevestigde dat het bedrijf actief en responsief blijft voor nieuwe klantvragen. Het project is nu 35 dagen achter op de afgesproken voltooiingsdatum, waarbij de betaling is verwerkt maar er geen levering is geweest of communicatie is ontvangen over de vertraging.