Kindle Forum banner
61 - 80 of 440 Posts
Alexa heeft net mijn vierde boek met haar gecorrigeerd en zoals gewoonlijk was haar werk geweldig. Ze ontdekte fouten waarvan ik niet eens wist dat ik ze maakte en is veel beter dan andere proeflezers met wie ik heb samengewerkt.

Goed gedaan, Alexa!

Discussion starter · #62 ·
Bedankt Allyson en Linda voor jullie beoordelingen ;)

Ik heb een paar open plekken in december, dus als iemand een proeflezer nodig heeft, klik dan op de afbeelding in mijn handtekening om naar mijn website te gaan :)

Discussion starter · #69 ·
VayneLine said:
Wat als mijn boek meer dan 100k is?
Afhankelijk van het genre en de tijdsspanne. Als het sciencefiction is, kun je het boek indienen en passen we de prijs en tijdsspanne aan, inclusief de korting van 20% :)

Ik heb Alexa voor drie van mijn boeken gebruikt en ze is altijd snel, grondig en betrouwbaar geweest. Ik beveel haar diensten TEN ZEERSTE aan.

Ik raad je ten zeerste aan om hiervan te profiteren - ik heb een van mijn boeken door Alexa laten redigeren, en ik heb er nog een in de wachtrij - ze is snel, betrouwbaar en uitermate goed!

Discussion starter · #75 ·
Richard Tongue said:
Ik raad je ten zeerste aan om hiervan te profiteren - ik heb een van mijn boeken door Alexa laten redigeren, en ik heb er nog een in de wachtrij - ze is snel, betrouwbaar en uitermate goed!

Richard
Dank je wel, Richard :D

Alexa heeft uitstekend werk geleverd met mijn boek! Ik zou haar aanraden aan iedereen die op zoek is naar een proeflezer. Ze was snel, professioneel, reageerde op berichten en was gemakkelijk om mee samen te werken.

Discussion starter · #77 ·
achick said:
Alexa heeft uitstekend werk geleverd met mijn boek! Ik zou haar aanraden aan iedereen die op zoek is naar een proeflezer. Ze was snel, professioneel, reageerde op berichten en was gemakkelijk om mee samen te werken.
Dank u! :-*

Als iemand me nodig heeft, ik heb nog open plekken in februari!

61 - 80 of 440 Posts