Kindle Forum banner
81 - 100 of 440 Posts
Discussion starter · #86 ·
DIAMONDSINTHESKY said:
Goede tarieven. Ik zal je in gedachten houden voor het tweede boek in mijn serie, aangezien mijn laatste proeflezer bijna evenveel fouten maakte als ik.
Bedankt ;)

Ik boek nu voor mei, als iemand geĂŻnteresseerd is, en ik ben in juni op vakantie, dus zorg ervoor dat je van tevoren hebt gepland!

Hoi kboards,

Ik ben hier nieuw. Ik geef toe, ik heb dit account net aangemaakt om te kunnen zeggen hoe geweldig Alexa is. Als je erover denkt om haar in te huren, DOE HET.

Er is een oud gezegde dat luidt: "Snel, goedkoop of goed. Je kunt er maar twee kiezen." Alexa bewijst dat dit gezegde niet klopt. Ze was niet alleen verbazingwekkend betaalbaar, maar ze leverde ook een manuscript van 100.000 woorden in vier dagen op. En wat betreft het "goed" gedeelte: ik dacht dat de tekst schoon was totdat ze het me teruggaf met meer dan 40 schrijnende typefouten die waren gecorrigeerd.

Ik zal al mijn toekomstige proefleesbehoeften toevertrouwen aan Alexa's scherpe oog. Dat zou jij ook moeten doen!

(Om te bewijzen dat ik echt ben en geen spambot, hier is een Goodreads-link naar het boek dat Alexa heeft gecorrigeerd: https://www.goodreads.com/book/show/39751204-one-must-kill-another )

Discussion starter · #90 ·
old.pal.marcus said:
Hoi kboards,

Ik ben hier nieuw. Ik geef toe, ik heb dit account net aangemaakt zodat ik kan zeggen hoe geweldig Alexa is. Als je erover denkt om haar in te huren, DOE HET.

Er is een oud gezegde dat luidt: "Snel, goedkoop of goed. Je kunt er maar twee kiezen." Alexa bewijst dat dit gezegde niet klopt. Ze was niet alleen verbazingwekkend betaalbaar, maar ze leverde ook een manuscript van 100K in vier dagen op. En wat betreft het "goed"-gedeelte: ik dacht dat de tekst schoon was totdat ze het me teruggaf met meer dan 40 flagrante typefouten die waren gecorrigeerd.

Ik zal al mijn toekomstige proefleesbehoeften toevertrouwen aan Alexa's scherpe oog. Dat zou je ook moeten doen!

(Om te bewijzen dat ik echt ben en geen spambot, hier is een Goodreads-link naar het boek dat Alexa heeft gecorrigeerd: https://www.goodreads.com/book/show/39751204-one-must-kill-another )
Bedankt, Marcus! Graag gedaan ;)

Ik heb net Alexa's proefleesservice gebruikt. Ze heeft een geweldige ommekeer gemaakt op korte termijn, was zeer redelijk geprijsd en heeft geweldig werk geleverd.

Discussion starter · #93 ·
Saboth said:
Net de proefleesservice van Alexa gebruikt. Ze heeft een geweldige ommekeer gemaakt op korte termijn, was zeer redelijk geprijsd en heeft geweldig werk geleverd.
Dank u ;) Ik heb nog een paar open plekken in juni, als iemand me nodig heeft!

Discussion starter · #98 ·
Nu te boeken voor juli (en kan er nog eentje in juni tussen proppen). Speciale aanbieding voor beperkte tijd - 20% korting op je eerste boek! Je kunt een proeflezing boeken, zelfs als je nog geen specifieke datum hebt - ik reserveer een plekje en we verzetten het later als dat nodig is ;)

Discussion starter · #99 ·
Juni is volgeboekt - nu boeken voor juli! Ik wilde u er ook aan herinneren om uw spamfolder te controleren als u niets van mij hoort - in feite kunt u verwachten dat hun antwoord in spam terechtkomt wanneer u contact opneemt met iemand die u niet kent. Ik heb onlangs een probleem gehad toen een van mijn vaste klanten en ik 5 dagen kwijtraakten omdat zijn 3 e-mails me op de een of andere manier niet bereikten, na bijna 2 jaar samenwerken. Ik gebruik Thunderbird voor al mijn e-mails en er stond niets in Spam. Op de een of andere manier kwamen die e-mails in de Spam-map in de webversie terecht, dus ik moest een manier vinden om die ook uit te schakelen. Zijn e-mails waren de enige, dus er zit echt geen logica in. Dus als u op enig moment in ons gesprek niets van mij hoort, wees dan niet verlegen en stuur me een ander bericht via de website of plaats hier op Kboards. Ik ben nooit langer dan een dag offline, tenzij ik op vakantie ben en er hier, in deze thread, een update is.

81 - 100 of 440 Posts