Kindle Forum banner
141 - 160 of 440 Posts
Heb Alexa net ontdekt en WOW, dat maakt mijn wereld zoveel beter. Ze is slim, efficiënt, effectief en redelijk geprijsd. En een uitstekende communicator. PRECIES wat we allemaal nodig hebben!

Ze staat nu zeker op mijn 'go-to'-lijst voor alle toekomstige boeken. Kan niet hoger aanbevelen.

Discussion starter · #144 ·
HN Wake said:
Ik heb net Alexa ontdekt en WOW, dat maakt mijn wereld zoveel beter. Ze is slim, efficiënt, effectief en redelijk geprijsd. En een uitstekende communicator. PRECIES wat we allemaal nodig hebben!

Ze staat nu zeker op mijn 'go-to'-lijst voor alle toekomstige boeken. Ik kan het niet genoeg aanbevelen.
Bedankt! ;)

Februari is volgeboekt! Nu boeken voor maart, mensen!

Vergeten toe te voegen: de korting van 20% is terug voor een beperkte tijd! Stuur uw boeken in via de website.

Zeer onder de indruk van Alexa's proefleesservice. Ik was al een tijdje op zoek naar een tweede proeflezer en ik ben erg blij dat ik haar thread ben tegengekomen. Ze heeft tot nu toe twee boeken voor me proefgelezen en ik vind haar grondig, deskundig en snel.

Discussion starter · #155 ·
Riven said:
Erg onder de indruk van Alexa's proefleesservice. Ik was al een tijdje op zoek naar een tweede proeflezer en ik ben erg blij dat ik haar thread ben tegengekomen. Ze heeft tot nu toe twee boeken voor me gecorrigeerd en ik heb gemerkt dat ze grondig, deskundig en snel is.
Bedankt!!

Juni is volgeboekt, mensen! Nu boeken voor juli!

141 - 160 of 440 Posts