Kindle Forum banner
121 - 140 of 440 Posts
Discussion starter · #124 ·
Nicksm28 said:
Dank u voor het plaatsen! Ik ben op zoek naar redactionele diensten voor een aankomend werk en zal dit zeker in gedachten houden.
;) Gelieve op voorhand te reserveren (minstens een maand) om er zeker van te zijn dat ik u kan inplannen!

Discussion starter · #131 ·
Heb nog een paar open plekken in januari! Ik zal niet meer in het weekend werken, dus boek van tevoren om er zeker van te zijn dat ik je kan inplannen.

Bedankt voor het plaatsen hiervan. Ik zal je heel snel gebruiken. Ik vind je prijzen erg goed. Ik heb je website als favoriet gemarkeerd.

alexabooks said:
Hallo allemaal!
Ik adverteer normaal gesproken niet met mijn diensten, omdat ik genoeg inzendingen krijg via mond-tot-mondreclame, maar ik heb eindelijk een webpagina gemaakt en besloten deze hier te delen. Ik zit de komende twee maanden thuis vanwege gezondheidsproblemen, dus ik heb genoeg tijd om meer boeken te proeflezen. Bezoek mijn website voor meer details http://alexabooks.wixsite.com/authors en deel deze met je vrienden. Ik hoop dat dit iemand helpt :)

Ik wilde even langskomen en zeggen dat ik onlangs Alexa heb gebruikt en zeer tevreden was. Ze is grondig, professioneel, hoffelijk en eerlijk. En haar diensten zijn redelijk geprijsd. Zo ongeveer alles wat ik me kon wensen, en ik ben van plan haar opnieuw te gebruiken.

121 - 140 of 440 Posts