Weeft en zwaait uw plot als een goederentrein die langs een slechte spoorlijn op tien mijl per uur tiptoeert? Krijgt u typfouten die opduiken als onkruid langs een spoorlijn? Geen probleem, schrijver. Held Editing kan u op het juiste spoor zetten! (Woordspeling vrolijk bedoeld.
) Ik ben een redacteur die nauw samenwerkt met mijn klanten en hen regelmatige updates en vragen stuurt, omdat ik geloof dat redigeren een samenwerkingsproces is. Dit is uw manuscript, niet het mijne. Ik ben er alleen om uw werk te laten schitteren als goed gepolijste rails die op verse dwarsliggers zijn gespijkerd. Ik bied copy- en line-editing en proeflezen aan. Maar mijn werk omvat aanzienlijk meer dan alleen maar ervoor zorgen dat de grammatica van uw proza in orde is en dat uw schrijven vrij is van typfouten. Als u bijvoorbeeld een detectiveroman schrijft en hij/zij is een sympathieke speurder, dan zal ik u suggesties doen over plot- en/of karakterdetails die ervoor zorgen dat uw lezers uw helden aanmoedigen. Geen enkele redactiesoftware kan schrijvers dat soort aanmoediging bieden, omdat technologie onpersoonlijk is, en ik breng altijd een persoonlijke touch in mijn redactiewerk, omdat ik van mijn werk hou en wil dat mijn klanten succesvol zijn.
Ik werk aan deze genres:
Mysterie (hard-boiled detective, amateur speurder of politieverhaal; geen rechtbankdrama, aub)
Historisch (geen voorkeur)
Western (geen voorkeur)
Actie-avontuur (geen voorkeur)
Ik werk ook met fantasy (niets te duister, aub), literair (idem dito), romantiek (alleen serieus, vooral romantische spanning) en sci-fi (niets duisters en dystopisch, aub). Ik werk ook met non-fictie auteurs (elk onderwerp behalve wiskunde en politiek, aub).
Heeft u iets korter dan een boek waar u hulp bij nodig heeft? Ik redigeer ook alles, van artikelen en korte verhalen tot ingezonden brieven en blogposts.
Dus kom op. Laten we u op het juiste spoor zetten!
Website: www.heldediting.com
Facebook: www.facebook.com/heldeditingservices
E-mail: heldediting AT gmail DOT com
Update: Alle nieuwe klanten komen in aanmerking voor 25% korting op elke redactieservice.
Getuigenissen
"Ik ben zeer tevreden met het redactiewerk dat Tony aan mijn laatste roman heeft gedaan. Hij heeft het niet alleen op een efficiënte manier doorgewerkt, maar hij heeft me ook tijdig updates gegeven en mijn input gevraagd over voorgestelde wijzigingen."
Stephen Randorf, auteur van de Detective Bass Mystery Series
"Samenwerken met Tony Held heeft me geholpen mijn boek aanzienlijk te verbeteren, benodigde scènes/hoofdstukken toe te voegen en onnodige elementen te verwijderen. Zijn feedback per hoofdstuk was gedetailleerd en wees erop waar ik karakter- of scèneontwikkeling nodig had, inconsistenties had van het ene punt in het boek naar het andere of het gewoon had gehaald en hij vond het geweldig. Hij reageerde snel op mij en ik kon niet meer tevreden zijn met de ervaring. Ik raad het ten zeerste aan om met Tony samen te werken."
Patrick Adams
Eigenaar, Patrick Adams Books
(Neem de rommelige draad hieronder niet kwalijk. Mijn bedrijf heeft veel evolutie doorgemaakt sinds ik in 2013 voor het eerst mijn winkel opzette.)
Ik werk aan deze genres:
Mysterie (hard-boiled detective, amateur speurder of politieverhaal; geen rechtbankdrama, aub)
Historisch (geen voorkeur)
Western (geen voorkeur)
Actie-avontuur (geen voorkeur)
Ik werk ook met fantasy (niets te duister, aub), literair (idem dito), romantiek (alleen serieus, vooral romantische spanning) en sci-fi (niets duisters en dystopisch, aub). Ik werk ook met non-fictie auteurs (elk onderwerp behalve wiskunde en politiek, aub).
Heeft u iets korter dan een boek waar u hulp bij nodig heeft? Ik redigeer ook alles, van artikelen en korte verhalen tot ingezonden brieven en blogposts.
Dus kom op. Laten we u op het juiste spoor zetten!
Website: www.heldediting.com
Facebook: www.facebook.com/heldeditingservices
E-mail: heldediting AT gmail DOT com
Update: Alle nieuwe klanten komen in aanmerking voor 25% korting op elke redactieservice.
Getuigenissen
"Ik ben zeer tevreden met het redactiewerk dat Tony aan mijn laatste roman heeft gedaan. Hij heeft het niet alleen op een efficiënte manier doorgewerkt, maar hij heeft me ook tijdig updates gegeven en mijn input gevraagd over voorgestelde wijzigingen."
Stephen Randorf, auteur van de Detective Bass Mystery Series
"Samenwerken met Tony Held heeft me geholpen mijn boek aanzienlijk te verbeteren, benodigde scènes/hoofdstukken toe te voegen en onnodige elementen te verwijderen. Zijn feedback per hoofdstuk was gedetailleerd en wees erop waar ik karakter- of scèneontwikkeling nodig had, inconsistenties had van het ene punt in het boek naar het andere of het gewoon had gehaald en hij vond het geweldig. Hij reageerde snel op mij en ik kon niet meer tevreden zijn met de ervaring. Ik raad het ten zeerste aan om met Tony samen te werken."
Patrick Adams
Eigenaar, Patrick Adams Books
(Neem de rommelige draad hieronder niet kwalijk. Mijn bedrijf heeft veel evolutie doorgemaakt sinds ik in 2013 voor het eerst mijn winkel opzette.)