Kindle Forum banner
61 - 80 of 110 Posts
Discussion starter · #61 ·
Ik heb onlangs twee bewerkingen voltooid voor twee zeer tevreden klanten. :)

Discussion starter · #62 ·
Grammatica-bewerkingssoftware kan u basisgrammatica-hulp geven, maar kan dergelijke technologie u suggesties geven over hoe u uw syntaxis kunt verbeteren? Naar mijn ervaring, nee. Daarom maakt een levende, ademende redacteur het verschil om ervoor te zorgen dat uw boek klaar is voor publicatie.

Als je op zoek bent naar een redacteur, zoek dan niet verder. Tony Held heeft 18 van mijn mystery/thrillers geredigeerd. Een paar zijn zelfs bestsellers geworden op Amazon. Je kunt ze hier vinden http://amzn.to/2C0e5V5

Als je specifieke vragen hebt over het werken met Tony, stuur me dan gerust een PM. Ik beantwoord ze graag :)

Thomas

Discussion starter · #64 ·
Bedankt voor de vriendelijke woorden, Tom. :)

Discussion starter · #65 ·
Ik neem nog steeds nieuwe cliënten aan.

TonyWrites said:
Grammatica-bewerkingssoftware kan u basisgrammatica-hulp bieden, maar kan dergelijke technologie u suggesties geven over hoe u uw syntaxis kunt verbeteren? Naar mijn ervaring, nee. Daarom maakt een levende, ademende redacteur het verschil om ervoor te zorgen dat uw boek klaar is om te worden gepubliceerd.
Ik ben gewoon nieuwsgierig... Wat doet u met het boek van een klant als het niet te redden is, en in die mate dat ze gewoon moeten stoppen met schrijven? Bewerkt u het toch en wenst u hen het beste? Of biedt u hen wat harde liefde?

Discussion starter · #67 ·
Dpock said:
Ik ben gewoon nieuwsgierig... Wat doe je met het boek van een klant als het niet te redden is, en in die mate dat ze gewoon moeten stoppen met schrijven? Het toch bewerken en ze het beste wensen? Of ze wat harde liefde aanbieden?
Ik ben benieuwd waarom je het vraagt.

Discussion starter · #68 ·
25% korting op elke bewerkingsservice voor alle nieuwe klanten is nu permanent, samen met de extra 10% voor Kboards-leden.

Discussion starter · #69 ·
Er zijn nog plaatsen beschikbaar.

Dpock said:
Ik ben gewoon nieuwsgierig... Wat doe je met het boek van een klant als het niet te redden is, en in die mate dat ze gewoon moeten stoppen met schrijven? Het toch bewerken en ze het beste wensen? Of ze wat harde liefde aanbieden?
TonyWrites said:
Ik ben benieuwd waarom je het vraagt.
Ja, dat is een interessante vraag.

Discussion starter · #71 ·
D. A. J. F. said:
Ja, dat is een curieuze vraag.
Welnu, ik heb deze vraag overwogen en mijn antwoord is dit: als ik denk dat het boek van een klant grote bewerkingen nodig heeft, dan doe ik een ontwikkelingseditie, waarin ik mijn klant advies geef over hoe hij de plot, het tempo, enz. kan verbeteren. Een ontwikkelingseditie is altijd de beste manier om een boek te redden dat problemen heeft met de plot, de non-fictie focus of welk ander probleem dan ook dat in de pagina's schuilt.

Discussion starter · #72 ·
Gelukkig nieuwjaar. :)

Discussion starter · #73 ·
Held Editing Services LLC is nog steeds open en ik bied ook extra kortingen aan vanwege de economische impact van COVID-19.

Discussion starter · #74 ·
Extra kortingen blijven beschikbaar vanwege de aanhoudende pandemie.

Discussion starter · #75 ·
Nieuw jaar, nieuwe look voor de thread. :)

Discussion starter · #76 ·
Extra kortingen worden nog steeds aangeboden aan alle klanten vanwege de aanhoudende economische impact van COVID-19.

Discussion starter · #77 ·
Held Editing is nog steeds open en accepteert nieuwe klanten.

Discussion starter · #78 ·
Nieuwe klanten welkom.

Discussion starter · #79 ·
Nieuwe klanten zijn nog steeds welkom.

Discussion starter · #80 ·
Gelukkig nieuwjaar, mensen. :) Mijn deur staat nog steeds open voor nieuwe klanten.

61 - 80 of 110 Posts