Kindle Forum banner
101 - 120 of 440 Posts
Discussion starter · #101 ·
Nog maar een paar open plekken in juli (22-31), evenals een paar dagen waarop ik alles onder de 45K kan persen. Juni is overboekt. Gebruik de website om uw boek in te dienen!

Ongelooflijk snel en betrouwbaar. Doe jezelf een plezier en krijg wat gemoedsrust. Mijn nieuwste boek was al door redacteuren, bètalezers en het ARC-team gegaan toen ik dacht dat een laatste proeflezing geen kwaad kon. Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb. Bedankt, Alexa. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst weer met je samen te werken!

lethomasjr said:
Ongelooflijk snel en betrouwbaar. Doe jezelf een plezier en krijg wat gemoedsrust. Mijn nieuwste boek was al door redacteuren, bèta-lezers en het ARC-team gegaan toen ik dacht dat een laatste proeflezing geen kwaad kon. Ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb.

Bedankt, Alexa. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst weer met je samen te werken!
Dit onderschrijf ik! Ik denk dat mijn redacteur geweldig werk heeft geleverd, maar ik ben blij dat Alexa er nog een keer naar heeft gekeken. Ze paste mijn korte roman in haar drukke schema en was snel en deed geweldig werk!

Discussion starter · #105 ·
Juli is volgeboekt. Slechts een paar plekken in augustus + een paar dagen gereserveerd voor dringende klussen onder de 50K. Houd er rekening mee dat ik 2-4 volle dagen nodig heb voor boeken tussen de 50K en 110K, dus ik kan je niet ertussen proppen, tenzij iemand annuleert (en zelfs dan staat er waarschijnlijk een rij voor je). Het is het beste om 4-6 weken van tevoren te boeken en later van plek te wisselen, als je nog niet klaar bent. Je hoeft niets vooraf te betalen, en zelfs als je moet annuleren, vind ik dat niet erg (net als de rij wachtenden). Laat me zo snel mogelijk weten of er wijzigingen zijn, en niet pas als ik je de boekbestand e-mail.

Discussion starter · #107 ·
Nu te boeken voor september, maar 13 augustus is net vrijgekomen, als je iets onder de 70K hebt.
Beginnend met september zal ik een aantal wijzigingen aanbrengen in mijn planningsproces, zodat ik meer boeken kan inpassen, inclusief dringende. Houd er rekening mee dat als je het zo snel mogelijk wilt laten doen, ik het boek en de betaling voor de afgesproken tijd nodig heb, zodat ik ermee kan beginnen wanneer ik een paar uur heb. De korting is ook niet van toepassing op dringende opdrachten.
Ik zal ook binnenkort een FAQ aan mijn website toevoegen, om mijn en jouw tijd te besparen :)

Discussion starter · #110 ·
Vanaf september zal ik minder werken om me meer te concentreren op mijn eigen schrijven. Dus boek van tevoren om er zeker van te zijn dat ik je kan inplannen.
Ik heb nog een paar open plekken in september als iemand me nodig heeft!

Discussion starter · #113 ·
Nu boeken voor oktober! Ik weet dat het nog vroeg is, maar de zomers zijn hectisch vanwege vakanties (en dat geldt ook voor september voor mij). Er zijn ook minder slots nu ik niet meer zoveel kan werken, dus boek alvast. Auteurs hier zullen bevestigen dat ik altijd probeer het proces te versnellen, werk naar voren te halen wanneer plannen worden geannuleerd, zodat je niet 2 maanden hoeft te wachten; werken op mijn vrije dagen, op vakantie, in mijn slaap :eek: Maar er is nog steeds een limiet aan wat ik kan doen ;D Gebruik de website om je boek in te dienen.

Discussion starter · #114 ·
Ik heb een FAQ aan mijn website toegevoegd - bekijk hem alsjeblieft, en als je meer vragen hebt, laat het me weten! Misschien voeg ik nog wat vragen en antwoorden toe ;) Nog steeds aan het boeken voor oktober!

Alexa voor de eerste keer gebruikt, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Ik waardeer het enorm dat je mijn boeken naast je andere werk kon persen.

Discussion starter · #116 ·
ethansan said:
Alexa voor de eerste keer gebruikt, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Ik waardeer het enorm dat je mijn boeken naast je andere werk kon plaatsen.
Dank u! 8)
Heb nog maar een paar open plekken in oktober, als iemand een proeflezer nodig heeft!

Discussion starter · #119 ·
Goed nieuws, iedereen! Er is een wijziging in mijn schema geweest, en er zijn een paar extra plekken in oktober vrijgekomen. Dus voor de verandering ben ik niet voor 2 maanden volgeboekt ;D

Update: PayPal heeft eindelijk het probleem met mijn account opgelost waardoor ik niet zo vaak kon inloggen als nodig was, dus ik kan nu facturen gebruiken. Joepie! Gratis facturen voor iedereen! :D

Ook is er voor een beperkte tijd 15% korting voor nieuwe auteurs ;) dus schiet op en dien je boek in!

101 - 120 of 440 Posts